Camry to globalny model Toyoty, który cieszy się dużą popularnością w USA i Kanadzie, a od 2018 roku jest dostępny także w Europie. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2021 roku na świecie sprzedano łącznie 344 745 egz. tego modelu. Wynik ten zapewnił sedanowi Toyoty pierwsze miejsce i udział w segmencie na poziomie 8,2%.
Camry od 18 lat jest światowym liderem segmentu aut średniej wielkości. Pojawienie się na rynku 8. generacji tego modelu spowodowało regularny wzrost sprzedaży w latach 2018 i 2019 oraz utrzymanie dobrego wyniku w roku 2020 – i to pomimo pandemii. W 2020 roku Camry trafiła do 609 303 kierowców, co dało jej udziału w segmencie na poziomie 7,1%.
W Polsce Camry 8. generacji zadebiutowała w 2019 roku, wracając po 14-letniej nieobecności. Samochód jest dostępny z napędem hybrydowym o mocy 218 KM, złożonym z silnika benzynowego 2,5 l oraz jednostki elektrycznej. Od 0 do 100 km/h model ten rozpędza się w 8,3 s, zaś jego średnie zużycie paliwa wynosi 5,3–5,6 l/100 km.
Nowa Toyota Camry została zaprojektowana na modułowej platformie GA-K z serii TNGA. Dzięki temu auto ma niżej położony środek ciężkości, sztywną konstrukcję, precyzyjny układ kierowniczy i zawieszenie wielowahaczowe z tyłu. Zwiększa to zarówno poziom bezpieczeństwa, jak i pewność prowadzenia.
Kabina została zaprojektowana w nowoczesnym stylu i otrzymała sporo nowych technologii, w tym system multimedialny z 6 głośnikami, Android Auto™ i Apple CarPlay*, który można wzbogacić o system Premium Audio JBL, a także usługi łączności Toyota Connected Car oraz maksymalnie trzy wyświetlacze: 10'' kolorowy wyświetlacz Head-up Display (HUD), 7'' ekran między zegarami oraz 7'' lub 9'' ekran dotykowy w konsoli centralnej. Automatyczna klimatyzacja dwu- lub trzystrefowa ma standardowo wbudowany system oczyszczania i nawilżania powietrza Nanoe™.